Тема: Алгоритми та програми
Тема уроку: Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта.
Тема уроку 2 Типи даних вказівки присвоювання. Арифметичні операції
1. Переглянте відео
2. Після кожного завдання виконай онлайн тестування. Оцінка ставиться автоматично та надсилається вчителю.
тести онлайн перейдіть за посиланням https://onlinetestpad.com/ho7lzvdmjsbak
тести онлайн перейдіть за посиланням https://onlinetestpad.com/ho7lzvdmjsbak
Інтерактивні вправи
1. Алгоритми у Скретч
2. Групи команд
3. Поясніть термін
4. Програміст та виконавець
5. Блоки повторення
6. Студія коду.
2. Групи команд
3. Поясніть термін
4. Програміст та виконавець
5. Блоки повторення
6. Студія коду.
8. Botlogic.us
10. Код карандаша
11. RoboMind Academy
12. Tuxbot
13. Блок - схеми
Розділ 3. Алгоритми та програми
Урок 17. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.
Урок 18. Практична робота №4. Побудова інформаційних моделей.
Урок 19. Поняття змінної та її значення
Урок 20. Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних
Урок 21. Практична робота №5. Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм.
Урок 22. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження.
Урок 23. Створення алгоритмів і програм з розгалуженнями з використанням змінних.
Урок 24. Практична робота 6. Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням.
Урок 25. Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення
Урок 26. Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних
Урок 27. Практична робота. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч
Урок 28. Створення ігрового проекту
Урок 30. Створення ігрового проекту
Урок 31. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. Практична робота №8.
- Варіант 1
- Варіант 2
Комментариев нет:
Отправить комментарий